Dimarts assolellat amb boires matinals
Més núvols a partir de dimecres i temperatures més baixes a partir de dijous
Dilluns 8 de desembre les temperatures màximes han estat al voltant dels 20 °C al litoral i prelitoral.
Dimarts les temperatures màximes pujaran a quasi totes les comarques, excepte cap al litoral de Castelló, amb valors màxims superiors als 22 °C al litoral de València i d'Alacant.
Dimarts serà un dia assolellat, amb bancs de boira matinals a les zones fondes de l'interior. Tindrem pas de núvols alts des de ponent a llevant que no impediran vore el sol.
El vent bufarà fluix, amb predomini del sud-oest i del sud. La mar estarà molt tranquil·la en general.
Dimecres augmentaran els núvols de manera general al llarg de la jornada, amb temperatures màximes més baixes que els valors de dimarts. El vent bufarà fluix i la humitat augmentarà de manera general.
El front de dimecres a l'oest de la Península no arribarà actiu al litoral mediterrani.
Dijous tindrem cel nuvolós, amb més ullades de sol a l'interior i el nord, i probabilitat de ruixats dèbils al litoral del sud del golf de València.
A partir de dijous baixaran les temperatures de manera general i més significativa, amb ambient més humit i fred al migdia.
Divendres serà un dia nuvolós amb núvols més compactes al litoral i el sud, on no es descarten precipitacions dèbils. Dijous i divendres predominarà el vent de gregal fluix, amb ratxes moderades al sud del golf de València.
A partir de divendres hi arribarà un nou front atlàntic associat amb aire fred i inestable que generarà precipitacions a l'oest de la península Ibèrica. Estes precipitacions sembla que finalment no arribaran de manera general i generosa al Mediterrani, com ahir indicaven els models, encara que tindrem un dissabte amb predomini del cel cobert i ruixats dèbils al litoral i el sud. Vorem demà què ens diu el Centre Europeu de Previsions Meteorològiques a Mitjà Termini (Ecmwf).
Tot apunta que la borrasca se situarà cap al nord d'Àfrica i l'anticicló a Itàlia, això afavorirà vent d'origen marítim el cap de setmana, que mantindrà el cel nuvolós a la costa, amb ambient humit i fresc i probabilitat de ruixats dèbils.