Un pont amb oratge primaveral

L'oratge tendix cap a l'estabilitat, amb més núvols i vent per a dissabte, però diumenge i dilluns s'imposarà el sol i l'estabilitat

MIQUEL FURIÓ, Sueca, la Ribera Baixa
Flamencs a l'Albufera / Miquel Furió des de Sueca

El més destacable del cap de setmana és que recuperem l'estabilitat, amb ambient suau, especialment al migdia. Les màximes superaran els 20 °C al litoral, a les comarques del centre i al sud, i quedaran ben prop de 25 °C en moltes localitats. Fins i tot a l’interior assoliran o superaran la franja de 15 °C de màxima als pobles habitualment més freds.

Previsió del pont
Previsió del pont

Dissabte començarem el dia amb núvols abundants cap a l'interior, mentre que al litoral hi haurà ullades de sol. De vesprada s’obriran clarianes i es mantindrà un vent de ponent moderat.

Diumenge farà més sol, només amb núvols matinals a l’interior. El vent de ponent afluixarà, però encara podríem tindre alguna ratxa moderada durant la primera meitat de la jornada. Les temperatures encara podrien pujar una mica més i es mantindran elevades per a esta època de l'any.

Per a dilluns tindrem domini de l'estabilitat, vent fluix i possibilitat de formació de boires a l'interior, amb mínimes més fresques i màximes encara sense canvis, o una mica més baixes al litoral.

Temperatures altes
Temperatures altes
Alzira
Alzira
L'Orxa
L'Orxa

També et pot interessar

stats