Nivells de concentració de pol·len
Les temperatures han condicionat l'alliberament del pol·len.
Les temperatures de la setmana passada han fet que les concentracions de pol·len siguen inferiors als valors habituals per a aquestes dates.
Com sempre, l'Associació Valenciana d'Al·lergologia i Immunologia Clínica (AVAIC) ens ofereix l'informe setmanal, mitjançant els mesuraments realitzats amb els captadors de pol·len situats en diferents punts del territori.
La concentració de pol·len de xiprer ha sigut baixa en tots els punts de mostreig. Com que ens trobem en una fase avançada de la pol·linització, serà difícil que recupere valors més alts.
Pel que fa al pol·len de plàtan d'ombra, les temperatures de la setmana passada van provocar que a la ciutat de València s'arribaren a valors moderats de concentració de pol·len. A la resta de zones, els nivells mesurats han sigut baixos, i no s'espera tampoc que pugen de manera destacable.
La concentració de pol·len d'amarantàcies té dos pics al llarg de l'any. El primer, als mesos d'abril i maig, i el segon, al mes de setembre. Per aquest motiu, s'espera que a Alacant, on ara registren valors moderats, pugen les pròximes setmanes. El pol·len de les parietàries augmentarà al llarg de les pròximes setmanes en tot el territori, excepte a les zones més seques de les comarques alacantines.
Podeu trobar més informació a la web www.avaic.es
Més llegit
-
La família dels desapareguts a Indonèsia demana que es mantinga activa la recerca
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "La probabilitat de trobar-los vius és poca"
-
La recerca dels desapareguts a Indonèsia només localitza restes del vaixell i dilluns s’ampliarà l’àrea
-
Els rius d'Albaida i Magre superen el llindar groc al pas per Manuel i Guadassuar, respectivament
-
Nova York i estats veïns es desperten coberts de blanc per la primera gran tempesta hivernal
-
Troben el cos sense vida de la xiqueta de la família valenciana afectada pel naufragi d'Indonèsia