El xicotet comerç valencià es llança a competir amb les grans superfícies davant el Black Friday

La patronal valenciana del comerç presenta la campanya que han preparat per a captar clients durant aquesta setmana.

Europa Press.
Europa Press.

El xicotet comerç valencià ha reaccionat davant el Black Friday (en anglés, ‘divendres negre’), que té lloc el pròxim divendres 23 de novembre. Un total de 5.000 tendes a la Comunitat Valenciana s'han unit per a sortejar un viatge per a dues persones al Japó, Lapònia o Xile durant aquesta setmana, la de més volum de vendes de tot l'any. Aquesta alternativa a la campanya de descomptes del Black Friday té com a objectiu captar clients en aquest període de compres.

Llançada per Confecomerç CV, la patronal del comerç autonòmica, ha presentat aquesta iniciativa aquest dilluns als mitjans de comunicació. El viatge està valorat en 5.000 euros i per poder participar-hi és necessari realitzar compres superiors a cinc euros en tres tendes que participen en la campanya. Les botigues han valorat positivament aquesta proposta per a promocionar el comerç local.

En la primera tenda a la qual acudeixen aconseguiran el denominat ‘‘passaport’’, díptic on s'assenyalaran les tres compres que cal fer entre els dies 19 i 22 de novembre. Per cada compra superior a cinc euros, el client aconseguirà un adhesiu per al seu passaport, ha explicat Rafael Torres, vicepresident de Confecomerç CV. Seran necessaris tres adhesius per a poder participar en el sorteig, una mesura adoptada per la patronal per a afavorir el comerç enfront dels centres comercials, segons Torres.

També et pot interessar