El vaixell encallat a Xàbia es convertix en atractiu turístic
Visitants i locals acudixen a la platja del Primer Muntanyar per fer-se fotos i observar el veler
El passat temporal de mar va deixar a Xàbia un veler, sense tripulació, encallat dijous passat, i s'ha convertit en l'atracció de turistes i locals durant el cap de setmana. El vent, que bufava a més de 65 quilòmetres per hora i les ones de dos a tres metres d'altura, van arrossegar-lo fins a la plata del Primer Muntanyar del municipi de la Marina Alta.
Este dimarts començaran els treballs per tal de reflotar-lo. Mentrestant, fer-se una foto amb el veler és un record més per a endur-se d'estes vacances, i molts turistes passegen amunt i avall per la platja del Primer Muntanyar per a contemplar en directe la que és la instantània de l'estiu.
"És sorprenent, sembla un quadre: tothom s'hi fa fotos. És la primera volta en 26 anys que estic ací que veig una cosa igual", comenta Ana, una veïna de València que s'ha acostat al vaixell.