Investiguen l'intent de segrest d'una menor de catorze anys a Costur
La jove hauria aconseguit escapar després de forcejar amb els presumptes agressors i rebre l'ajuda d'un veí que la va socórrer
Preocupació a Costur, a l'Alcalatén, per l'intent de segrest d'una menor de catorze anys. Els fets haurien ocorregut este dimarts, entre les 18:15 i les 18:45 hores, quan la jove eixia a córrer per la part baixa del poble.
Segons la denúncia, la menor hauria aconseguit escapar després de forcejar amb els presumptes agressors i amb l'ajuda d'un veí que la va socórrer. La jove va patir ferides lleus a conseqüència de l'agressió.
La Guàrdia Civil ha confirmat que hi ha una denúncia pels fets i que la investigació està en mans de la Policia Judicial, que treballa per a aclarir el que ha passat i identificar les persones implicades.
El cas ha generat preocupació entre els veïns d'este municipi de poc més de 500 habitants. L'Ajuntament ha difós un comunicat en què demana "absoluta tranquil·litat", però també responsabilitat i precaució. El consistori reclama als veïns que comuniquen a les forces de seguretat qualsevol persona, vehicle o situació que consideren sospitosa.
L'Ajuntament també demana que s'evite la difusió de rumors o informació no contrastada i recomana que es consulten únicament els canals oficials del consistori i de les forces i cossos de seguretat.
Més llegit
-
El Suprem confirma tres anys de presó per a l'expresident de Múrcia Pedro Antonio Sánchez
-
Un equip d'enginyers estudia el llit del Poio per a augmentar-ne la capacitat
-
Un accident obliga a tallar dos carrils de l'A-7 a Manises i causa 14 km de retenció en direcció a Alacant
-
La CIA alerta que Rússia preparara atacs a Espanya, França i Itàlia amb drons llançats des del Mediterrani
-
Reobri el Mercat Central amb 45 parades tancades després de l'incendi
-
La nova presidenta de l'AVL: "Seria desitjable una presència del 50% o més del valencià en l'ensenyament per a compensar la minorització"