Disney busca personal a València per a treballar al parc de París
Entre els requisits estan el domini del francés i ser ciutadà de la Unió Europea
Disney busca personal a València per a treballar a hotels i restaurants del parc de París. Entre els requisits estan el domini del francés i ser ciutadà de la Unió Europea. Una oportunitat d'or d'estar cada dia al costat de personatges com Mickey o Donald.
Més de 200 persones han participat en este càsting, on es demana un requisit indispensable: ser fan de Disney. El parc temàtic de Disney de París busca incorporar urgentment vora 8.000 treballadors del sector de l'hostaleria: “Estem buscant recepcionistes, gent que puga treballar als restaurants, gent a qui li fascine compartir la màgia”, assegura Pilar Hamil, vicepresidenta dels hotels de Disneyland Paris.
Parlar francés i ser de la UE és clau per a optar a un dels contractes i el sou rondarà els 1.800 euros bruts mensuals. “Hi ha contractes de mínim dos mesos i el màxim és de fins a huit mesos”, explica el responsable de la xarxa EURES Labora, Ignasi Talens.
El somni de treballar a Disney no està tan lluny, ja que amb un poc de sort és possible que el mateix dia de l’entrevista ja isquen amb el contracte a les mans. La companyia no descarta tornar a València per a buscar candidats d'un perfil més artístic.