Disfresses i ganes de celebrar des de primera hora al Teatro Real de Madrid
Desenes de persones han viscut el sorteig de la loteria de Nadal en directe amb les seues millors gales
A les portes del Teatro Real este dilluns de matí no hi havia òpera, sinó una estampa més típica de Carnestoltes. Esta matinada, els informatius d’À Punt s’han trobat a la porta del recinte uns pingüins il·licitans que feien cua des de divendres amb la bufanda de l'Elx al coll. També aficionats de Castelló aguantaven com podien el fred de la nit.
A l’entrada de l’edifici s’ha viscut un autèntic ball de màscares amb competició de representacions bufes. I dins del teatre hi havia personatges emblemàtics com ara el papa, el Quixot o el Pare Noel.
Però les protagonistes de la jornada han sigut dos xiquetes: Alba Yadira Machaca i Italy Andrea Blanco, que han cantat el número màgic que amagava quatre milions d'euros.