Cada vegada més estrangers aprenen castellà a l'estiu a la Comunitat Valenciana
Les acadèmies registren més alumnes en estiu des de 2007
La Comunitat Valenciana és la destinació preferida per als estrangers que volen aprendre espanyol, un tipus de turisme que va començar tímidament cap a l'any 2007 i que hui ja rep vora 23.000 alumnes anuals.
Són les 9 del matí i en Españolé, acadèmia del centre de València, comença la classe dels principiants, amb alumnes acabats d'arribar, o amb dues setmanes d'estada. La majoria són joves d'entre 16 i 25 anys, de països del nord d'Europa passen les vacances aprenent castellà, mentre gaudeixen de la ciutat.
Un boom turístic que ha convertit la Comunitat Valenciana en la primera comunitat autònoma per a estudiar espanyol, tendència que ha anat en augment des del 2007 coincidint amb la difusió que va fer la Copa de l'Amèrica de València i encara que frenada amb la pandèmia ha experimentat un gran boom en els últims dos anys duplicant estudiants. Liuba Kuskova, l’encarregada de màrqueting de l’acadèmia Españolé atribueix al reconeixement de València com millor ciutat per a viure per part de la revista Formas un “gran augment d’alumnes”.
Alumnes que trien aquesta opció no sols per a aprendre sinó també per a gaudir dels nostres costums, com per exemple el concurs de paelles al jardí que organitza l’acadèmia, explica Kuskova.
Els que ens visiten saben que no hi ha res millor per a parlar un idioma que practicar-lo amb nadius.
Més llegit
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
-
Mazón compareix a les 9 hores per a aclarir el seu futur polític després de parlar diverses vegades este diumenge amb Feijóo
-
Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades a El Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan es van separar al pàrquing
-
Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades al Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan van separar-se
-
Dia clau en la investigació de la dana: Maribel Vilaplana declara hui com a testimoni davant de la jutgessa Ruiz Tobarra
-
Quines són les opcions de Mazón? El futur polític del cap del Consell