Una fuita d'aigua podria estar darrere de l'assolament a Peníscola
Aquesta és la principal hipòtesi tant per a la Conselleria d'Habitatge com per especialistes en estructures arquitectòniques
Una fuita en la canalització d'aigua que passa pel costat d'un mur de càrrega podria ser la causa de l'assolament d'un bloc d'apartaments a la urbanització Font Nova de Peníscola de dimecres a la vesprada en què han mort dues persones.
Una vegada acabades les tasques de rescat dels bombers, arriba el moment de retirar els enderrocs, que permetran arribar al punt d'origen de l'assolament. Segons les primeres investigacions de la Conselleria d'Habitatge, que dirigeix la investigació del sinistre, la principal hipòtesi és una fuita en una canalització de sanejament que passava justament pel costat d'un mur de càrrega.
Les veus expertes en estructures arquitectòniques amb els quals ha parlat À Punt Notícies coincideixen, però no descarten que hi haja també altres factors que hi han pogut afectar.
Així, l'arquitecte municipal, que aquest divendres de matí comprovava sobre el terreny els plànols de l'edificació per a ubicar el possible origen de l'afonament, considera que aquest problema estructural podria haver-se agreujat per la qualitat dels materials utilitzats en la construcció.
Més llegit
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Els tests de covid es disparen a les farmàcies amb l'arribada de setembre
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Mazón defén que el Tribunal Superior l’ha eximit de responsabilitat penal i rebutja entregar els whatsapps del dia de la dana
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid