Un gos de la Policia Local frustra l'enviament de 4,2 quilos de marihuana d'Alacant a Romania
El gos va marcar unes bosses que estaven en un autocar a l'estació d'autobusos que pertanyien a un jove que volia traure la droga d'Espanya i introduir-la en el mercat il·lícit romanés
La Unitat Canina de la Policia Local d'Alacant i la Policia Nacional han col·laborat en la detenció a la capital alacantina d'un jove romanés de 21 anys que transportava 4,2 quilos de marihuana i que anava a eixir cap al seu país, segons han informat este dimarts fonts de tots dos cossos policials.
La detenció es va produir després que, en un dels controls habituals que es fan a l'estació d'autobusos, un gos especialitzat en detecció d'estupefaents de la Policia Local marcara unes bosses que estaven en un autocar que es dirigia a Romania.
El detingut portava cinc paquets envasats al buit amb més de quatre quilos de marihuana. Quan es va fer una anàlisi més exhaustiva de les pertinences de l'arrestat, es va constatar que també duia una màquina envasadora per a empaquetar les bosses.
La Policia Nacional ha conclòs que el sospitós custodiava la droga per a traure-la d'Espanya i introduir-la en el mercat il·lícit romanés. El jove, sense antecedents, ha passat a disposició judicial per un presumpte delicte de tràfic de drogues.
Més llegit
-
Emergències demana que s’extremen al màxim les precaucions pel temporal de vent a la Comunitat Valenciana
-
Mónica Oltra anuncia que es presentarà a l’alcaldia de València: "És moment de trencar amb la foscor, accepte el repte"
-
Una sentència obliga València a buscar recintes alternatius per als grans festivals de la Ciutat de les Arts i les Ciències
-
El temporal de vent deixa ratxes de fins a 143 km/h a Castelló i obliga a fer desenes d’actuacions
-
La tornada d'Oltra com a candidata a l'alcaldia de València desencadena reaccions polítiques a favor i en contra
-
Els bombers rescaten un bebé durant l’extinció d’un incendi en una vivenda d’Algemesí