Un aparatós accident acaba amb un camió que cau al barranc de Poio
El vehicle se n’ha eixit de l’A-3 a l’altura de Paterna i, a pesar de la caiguda, no s’han de lamentar danys personals greus
Els bombers de Paterna han intervingut en un accident a l’A-3, al barranc de Poio, en el qual ha quedat afectat un camió. Afortunadament, només es lamenten danys materials.
Emergències de la Generalitat ha rebut un avís al voltant de les 15:36 hores després que el camió, que circulava per la via, se n'ha eixit de la carretera per motius desconeguts, a l'altura del quilòmetre 337, i ha caigut al barranc de Poio, greument afectat pel pas de la dana del 29 d'octubre.
Quan han arribat els bombers del Consorci Provincial de València, el conductor ja estava fora del camió i, mentre els agents s’han centrat a contindre l’abocament del dipòsit de combustible del vehicle per a evitar-ne l’expansió, els mitjans sanitaris s’han fet càrrec del conductor.
L'equip mèdic ha atés el conductor, de 46 anys, per politraumatisme i, posteriorment, l'han traslladat a l'Hospital General de València.
Un altre accident a Riba-roja acaba amb un motorista ferit
Al voltant de la mateixa hora, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha rebut un avís d’emergència per un altre accident en el qual han quedat afectats un camió i una motocicleta, al terme municipal de Riba-roja de Túria, en un tram de la carretera a Loriguilla.
Sense que hagen transcendit més detalls sobre els motius del sinistre, el que sí que ha comunicat el CICU és que al lloc del succés s’ha desplaçat una unitat del SAMU amb un equip mèdic que, en arribar, ha atés el motorista.
El ferit és un home de quaranta anys que presentava una fractura de fèmur i policontusions i que han traslladat a l’Hospital de Manises.