Troben el cadàver del xiquet desaparegut a Osca quan practicava barranquisme
Les primeres investigacions apunten que el corrent es va emportar el menut, que tenia 9 anys.
La Guàrdia Civil ha localitzat el cos sense vida del xiquet de 9 anys, de nacionalitat francesa, desaparegut la vesprada d’aquest dissabte en un barranc de la serra de Guara, a Osca. El menut practicava barranquisme amb un grup de persones, algunes d’elles familiars seus, en la zona coneguda com a Oscuros del Balced, prop de Rodellar. Sobre les 20:00 hores del dissabte, quan van aconseguir tindre cobertura del mòbil, van donar avís que dos dones havien quedat atrapades i que un menor que estava amb elles se l’havia emportat el corrent.
Les dones van ser rescatades il·leses i el cadàver del xiquet ha sigut localitzat a les 11 del matí d’aquest diumenge sense vida. El dispositiu de rescat s’ha vist dificultat per la zona, d’accés complicat i on els últims dies s’ha registrat un augment notable del cabal d’aigua.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte
-
Reobri al bany la platja de les Fonts, a Alcossebre, després de confirmar que l'aigua és apta