Tres ferits lleus pel colp d'un fanal durant un acte d'homenatge amb Luis de la Fuente a València
L'entrenador de la selecció d'Espanya de futbol visitava el mural d'Alberto León que celebra la victòria en la Copa del Món
Tres persones han resultat ferides lleus al barri de Montolivet de València en la vesprada d'este divendres pel colp d'un fanal, a què s'havien encimbellat uns aficionats per a veure el seleccionador de futbol masculí d'Espanya.
Luis de la Fuente visitava un mural dedicat a la victòria d'Espanya, un dibuix que el té com a imatge central, en companyia de l'alcaldessa de València Maria José Catalá, el president de la Diputació de Valencia, Vicent Mompó, i el president de la Federació de Futbol Rafael Louzán.
Un home i dos xiques ferits lleus
L'incident ha passat en el moment que en què, acabat l'acte institucional, la Fuente ha començat a signar autògrafs. Mentre la multitud intentava acostar-se, un fort soroll s'ha imposat sobre el rebombori. L'havia fet la torre elèctrica, en trencar-se per la meitat.
El troç que ha vençut li ha obert una bretxa al cap a un home i ha colpejat dos xiques, una d'elles a la nuca. Tots tres han sigut atesos per efectius sanitaris d'una ambulància. Testimonis presencials han assenyalat que en els instants previs hi havia recolzada una dona, detall que no ha pogut confirmar À Punt.
En eixe moment la multitud que envoltava de la Fuente era tan gran que ni el seleccionador ni la comitiva han sigut conscients de l'accident.
Minuts abans, de la Fuente havia rebut una miniatura del mural de mans de l'artista, Alberto León, que l'ha pintat en el centre de persones majors de Montolivet com a rèplica d'un altre que el mateix autor havia fet a Barcelona i que va ser vandalitzat.
"En aquell moment em vaig posar molt trist, però després em vaig emocionar que s'havia pintat de nou. Ja en teniu un valencià més", ha afirmat el seleccionador davant un públic entregat, que no ha parat de corejar el tradicional "Campions, campions" durant l'acte.
Quan ha acabat l'acte, De la Fuente ha anat a la plaça de bous de València, per la correguda pel dia del Nou d'Octubre.