Tres detinguts per l'homicidi d’un home arrossegat amb un cotxe durant un robatori a Torrevieja

La víctima, un home suec de trenta anys, va morir quatre dies després per les ferides a l'Hospital d'Elx

Els agents amb un dels detinguts
Els agents amb un dels detinguts / Guardia Civil / Policia Nacional

La Guàrdia Civil i la Policia Nacional han detingut tres persones com a presumpte autores de l'homicidi d’un home en un robatori violent ocorregut en octubre a Torrevieja. Els assaltants van arrossegar la víctima diversos metres amb el vehicle en què fugien després de sostraure-li el mòbil, fet que li va causar lesions mortals.

Els fets van tindre lloc el 3 d’octubre, quan una parella que caminava per una via cèntrica de Torrevieja va ser abordada per tres persones que circulaven en un turisme. Els ocupants del vehicle els van preguntar per una ubicació i, mentre la víctima s’aproximava amb el mòbil per a mostrar la ubicació, li’l van furtar i van fugir a gran velocitat.

En la fugida, el vehicle va arrossegar l’home diversos metres fins a xocar contra uns contenidors i el van deixar greument ferit mentre la seua parella demanava ajuda. A l’home, de trenta anys i nacionalitat sueca, el van traslladar a l’Hospital d’Elx, on va morir quatre dies després.

Grup criminal

La investigació va permetre identificar els sospitosos com a integrants d’un grup criminal dedicat a robatoris violents amb el mateix modus operandi.

Als dos dels detinguts els van localitzar i els van arrestar el 10 de novembre, i el tercer el dia 12, després d’haver-se amagat per a evitar la detenció. Tenen entre 21 i 22 anys i acumulen nombrosos antecedents.

Se’ls imputen els delictes d’homicidi, robatori amb violència, pertinença a grup criminal, omissió del deure de socors i contra la seguretat viària.

El 13 de novembre van passar a disposició del jutjat d’instrucció número 1 d’Alacant en funcions de guàrdia, que va decretar presó provisional per a dos dels implicats i llibertat amb mesures cautelars per al tercer. Les diligències els han remeses al jutjat d’instrucció número 4 de Torrevieja, que porta la causa.

També et pot interessar

stats