Traslladen a Saragossa l'home detingut a Alacant per agredir un policia en un autobús
L'agent l'havia recriminat per no portar la mascareta el 17 d'octubre
L'home de 29 anys detingut aquest dilluns a Alacant, on viuen uns coneguts, com a presumpte autor de l'agressió a un inspector de policia que li havia recriminat no portar posada la mascareta dins d'un autobús urbà a Saragossa ha sigut traslladat la passada nit fins a la capital aragonesa. L'agressió es va produir el 17 d'octubre.
El detingut ha sigut portat per carretera a Saragossa, ciutat on se segueixen les investigacions i on un jutjat té oberta una causa per l'agressió. Aquest individu, que va ser arrestat al centre d'Alacant just en el moment en el qual es disposava a fugir a Itàlia en un cotxe, ha viscut en diversos països de la UE, en un dels quals va rebre una ordre d'expulsió per un delicte de robatori, després de la qual cosa va entrar a Espanya de manera il·legal.
La detenció va ser desenvolupada per agents de la brigada de la policia judicial de la Policia Nacional d'Alacant en coordinació amb la comissaria de Saragossa, en un dispositiu amb nombrosos agents.
L'agressió es va produir en un moment en el qual el policia estava fora de servei. El policia es va identificar com a tal i va cridar l'atenció a un home perquè es posara bé la mascareta, però aquest va reaccionar amb violència i, després de pegar-li un puntelló al pit, li va pegar punyades a la cara i el cap.
L'agent va haver de ser traslladat a un centre hospitalari, on va romandre diverses hores en observació a causa d'un vessament en l'ull i diverses blaüres i contusions.
Gràcies a un vídeo que es va gravar durant l'agressió, la Policia va poder identificar a aquest individu, que suposadament correspon amb el detingut a Alacant, i es va emetre una ordre de crida i cerca que ha acabat amb la detenció aquest dilluns.