Tallada al trànsit l'AP-7 a Pilar de la Horadada i la CV-525 entre Alginet i Algemesí per inundacions
La caiguda de diversos arbres sobre catenàries ha interromput la circulació de la línia 2 de Metrovalència entre Paterna i Llíria, i de les línies C1 i C2 de Rodalia entre Catarroja i Alfafar-Benetússer

Les pluges del temporal han provocat talls de trànsit en diferents carreteres valencianes. Entre elles destaca el túnel de l'autopista AP-7 a Pilar de la Horadada en direcció Múrcia i a la CV-525 entre Alginet i Algemesí (Ribera Alta), en ambdós sentits.
També a la Ribera Alta, la forta tromba d’aigua ha negat un pas inferior a Benifaió que ha deixat un cotxe atrapat, submergit en l’aigua. Els equips de bombers han hagut de rescatar el conductor del vehicle.


Un altre pas inferior que ha acabat negat i ha obligat a tallar el trànsit ha sigut l’entrada principal a Benicàssim per la carretera N-340. A més, diversos usuaris de xarxes socials han alertat sobre situacions similars en túnels ubicats en diferents punts de la geografia valenciana, com ara Sagunt, al Camp de Morvedre.
L'aparició de diversos clevills al carrer de Calderón d'Alcoi ha obligat la Policia Local a tallar els accessos a este punt del municipi a partir de les 09:30 hores. La decisió s'ha pres de manera preventiva per un possible desplaçament del paviment. La policia de la localitat ha detallat que, de moment, "no s'ha registrat cap afectació greu, més enllà d'algun despreniment i arrossegament de pedres i terra en camins".

A l’Horta Sud també s’han notificat inundacions a la via l’accés a la V-31 des de Silla. Prèviament, s'havien tancat al trànsit, també per inundació, la via secundària CV-598, a l'altura de Montesa, i la V-30 a l'altura de Paterna, entre els quilòmetres 14 i 14,5, però les dos ja s'han reobert.
A l’interior de la província de València, la Direcció General de Trànsit ha advertit sobre inundacions en algunes vies secundàries, com ara la CV-448 a l’altura de San Juan (Requena), o la CV-473 a Las Cuevas (Utiel).
Interrupcions en la xarxa de Metrovalència
Les fortes pluges també han causat interrupcions i retards en la xarxa de Metrovalència. La circulació de la línia 2 està interrompuda entre Paterna i Llíria per la caiguda d'un arbre sobre la catenària, i s'hi ha habilitat un servici d'autobús amb parades a Paterna, la Canyada, l'Eliana, Benaguasil i Llíria. Segons fonts de Ferrocarrils de la Generalitat, bombers i tècnics de manteniment treballen en estos moments per a retirar l'arbre caigut.
Una altra incidència important s'ha produït en el tram de la línia 1 de Metrovalència que connecta Torrent (Horta Sud) amb Vilanova de Castelló (Ribera Alta), que ha estat tancat a la circulació des de les 12:00 fins a les 14:00 hores. Prèviament, a les 06:00 hores, s'ha interromput la circulació entre Meliana i Foios, en la línia 3, per les precipitacions, i una hora després s'ha restablit.
D'altra banda, al tram nord de la línia 1, s'ha interromput la circulació vora les 09:40 hores entre Empalme i Bétera per acumulació d'aigua en les vies, que s'ha restablit al voltant de les 10:30 hores.
Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia
També la presència d'un arbre caigut sobre la catenària ha mantingut suspesa la circulació ferroviària de Rodalia entre Catarroja i Alfafar-Benetússer. L'arbre ja l'han retirat efectius del Consorci Provincial de Bombers de València, però l'incident ha causat retards de fins a 40 minuts en les línies C1 i C2 al llarg del matí. A més, en la línia C2 diversos trens han patit cancel·lacions, com és el que tenia eixida prevista a les 12:00 de l'estació València Nord amb destinació l'Alcúdia de Crespins; el que tenia eixida a les 14:00 de València Nord i destí Xàtiva; i el que eixia a les 14:33 de València Nord cap a l'Alcúdia de Crespins, que hui no circulen.
Adif també ha informat de retards de vora vint minuts en trens de mitjana i llarga distància que circulen per les vies C1 i C2.
Els importants acumulats de pluja han deixat inaccessibles diversos passos inferiors de la línia de Rodalia, entre ells el de la línia C2 a Alzira i el de l'estació de Roca Cúper. D'altra banda, el pas inferior de l'estació d'Albuixec també ha estat inaccessible durant unes quatre hores, però des de les 13:00 hores ja és accessible per als viatgers.