Suc de taronja debades amb el desdejuni

Comença la Setmana del Desdejuni Valencià amb més de 80 establiments de tota la Comunitat Valenciana en la campanya.

Imatge de la campanya Desdejuni Valencià que promou el suc de taronja
Imatge de la campanya Desdejuni Valencià que promou el suc de taronja

La Setmana del Desdejuni Valencià arranca aquest dilluns, 30 de novembre, amb un catàleg de més de 80 establiments que, fins al 4 de desembre, conviden a un suc de taronja autòctona als clients que prenguen un desdejuni a base de café, llet o infusió i una torrada d'oli o tomaca.

Com a novetat, l'edició 2020 incorpora locals de la província de Castelló entre els participants. El mapa, els horaris i els preus es poden consultar en el web d'aquest esdeveniment “consolidat i imprescindible en el calendari gastronòmic valencià”. Fins a 81 cafeteries, bars i restaurants de tota la Comunitat se sumen a promoure el desdejuni local “amb especial motiu enguany”, destaca l'organització en un comunicat.

Totes les persones que, entre el dilluns i el divendres de la primera setmana de desembre, prenguen el “desdejuni valencià” en aquests locals són obsequiades amb un suc de taronja natural elaborat amb taronges autòctones certificades per la IGP Cítrics Valencians.

Aquesta entitat certificadora fa arribar més de 8.100 quilos de taronja de primera qualitat als establiments de totes les localitats de València, Alacant i Castelló. Aquesta xifra equival a 20.000 sucs de taronja natural que en els pròxims dies pretenen posar en valor la qualitat del producte local.

La campanya forma part de les accions conjuntes de promoció gastronòmica que al llarg d'enguany es desenvolupen en el marc del conveni entre Turisme CV i la Confederació Empresarial d'Hoteleria i Turisme de la Comunitat (Conhostur). En el context actual, tracta de posar en valor la cuina, el producte i els xefs valencians.

També et pot interessar

stats