Els ‘sounders’ no s'aparten del telèfon durant tot el festival

Aquests dies proliferen a Borriana les empreses dedicades a la càrrega dels dispositius tecnològics per donar-los servei.

Els ‘sounders’ no s'aparten del telèfon.
Els ‘sounders’ no s'aparten del telèfon.

L'Arenal Sound és un festival multitudinari pel nombre d'assistents, més de 300.000 en una setmana, però també per la repercussió que té en les xarxes socials. El cartell està integrat per artistes que tenen milers de seguidors a internet. Els sounders els segueixen, abans i durant el festival, i això explica que no es despeguen dels telèfons mòbils.

"No, sense el telèfon" podria ser la màxima dels milers d'assistents a l'Arenal Sound. Aquests dies proliferen a Borriana les empreses dedicades a la càrrega de dispositius tecnològics per a donar-los servei. Els 'sounders' són joves que tenen entre 18 i 25 anys, la generació mil·lenista, que porta en l'ADN això de penjar a les xarxes socials la seua vida en temps real i seguir també els seus artistes influencers, preferits. Per això no poden quedar-se sense bateria.

Aquest fet ha propiciat que proliferen, en el recinte del festival i pels voltants, les empreses dedicades a la càrrega de dispositius electrònics. Maria Lorenzo treballa en una d'aquestes empreses i assegura que a partir de les onze de cada matí, quan els 'sounders' s'aixequen, la primera feina que fan és acostar-se a la parada que ella té davant del recinte del festival i deixar el telèfon carregant, mentre desdejunen.

Assistir a un festival d'estes característiques té molt de 'postureig', assegura Maria, que és una sounder que ve de Barcelona per segon any consecutiu. Diu que l'any passat va acudir atreta pels vídeos que penjaven els artistes del cartell, però també pels dels propis assistents, banyant-se en la famosa piscina del recinte o a la platja. Ella i les seues amigues, enguany, pengen cada dia unes quantes fotografies i vídeos en Instagram.

També et pot interessar

stats