Snickers demana perdó i retira l’anunci que la FELGTB havia titlat d’homòfob
En l'anunci apareix un famós influencer que perd la ploma després de pegar un mos a la xocolatina
La marca de xocolatines Snickers ha rectificat i ha retirat un anunci al qual la Federació Estatal de Lesbianes, Gais, Transsexuals i Bisexuals (FELGTB) havia acusat d’homofòbia en les xarxes socials, i també algunes figures polítiques, com la ministra d’Igualtat, Irene Montero, i el líder de Més País, Íñigo Errejón.
En l’anunci es podia veure l'influencer Aless Gibaja que perd la ploma i canvia completament d’aspecte després de fer un mos a un dels gelats de la marca. El seu acompanyant li pregunta “Millor?”, cosa a què ell respon “Millor” mentre apareix en pantalla l’eslògan “No eres tu quan tens fam”.
La FELGTB ha considerat vergonyós i lamentable que a hores d'ara hi haja empreses que continuen perpetuant estereotips i promovent l'homofòbia i la plumofobia i s'ha oferit a la marca per a donar-los formació si ho necessiten la pròxima vegada.
Per la seua banda, la responsable d’Igualtat, Irene Montero, es pregunta en un altre tuit a qui li pot semblar bona idea utilitzar l’homofòbia com estrategia comercial. “La nostra societat és diversa i tolerant. Tant de bó aprenguen a ser-ho també qui tenen el poder per a prendre les decisions sobre el que veiem i escoltem en anunica i pregrmes de TV”, ha afegit.
La marca ha reaccionat ràpid demanant disculpes i comunicant que retirarà l’anunci. "Lamentem qualsevol malentés i, amb la finalitat d'evitar propagar un missatge que puga ser malinterpretat, procedirem immediatament a eliminar la campanya", han assegurat fonts de la marca.