Smoking Souls anuncia una aturada després de dotze anys: “No és un adeu, és un fins prompte”
Els pegolins expliquen que senten la necessitat d’allunyar-se dels escenaris durant un temps “per agafar aire”
“No és un adeu, és un fins prompte”. Així comença el comunicat a través de les xarxes socials de la banda Smoking Souls, en què anuncien que faran una aturada a partir de l’any vinent, després de dotze anys de carrera.
El grup de Pego (Marina Alta) explica que ara senten la necessitat d’allunyar-se dels escenaris durant un temps, “per agafar aire, noves vivències i perspectiva per tal de poder tornar amb noves cançons en un futur”. “Encara ens queden coses per a dir”, afegeixen.
La banda, que enguany viu un dels seus millors moments, matisa que l’aturada no serà immediata, i s’acomiadaran del públic en festivals —com el Festivern a finals d’any—, festes majors i l’actuació juntament amb Desakato el 7 d'octubre al Sant Jordi Club de Barcelona i l'11 de novembre al WiZink Center de Madrid.
Enguany els pegolins han publicat La cura, un disc que ha rebut molt bona acollida del públic i que lidera les nominacions als Carles Santos de la Música Valenciana, amb tres candidatures.
“‘Som els que venen de baix’, dels xicotets relats que transformen la història, la gent senzilla de poble amb arrels i pertinença. Gràcies al nostre estimat públic per tot el suport rebut aquests anys”, acaba el comunicat.
Més llegit
-
Esclafits tèrmics, un fenomen meteorològic cada vegada més freqüent
-
La justícia europea avala que la llei d'amnistia és conforme al dret comunitari
-
Una periodista d’À Punt sobre la dana: “Vam arribar a Catarroja a les 18:45 h i en cinc minuts no es podia estar al carrer, l’aigua pujava ràpidament”
-
L'Audiència de Madrid ordena jutjar Begoña Gómez amb jurat per dos delictes i li torna el passaport
-
L'Aemet establix l'avís taronja a l'interior de València i el litoral sud d'Alacant este dijous
-
La Comunitat Valenciana, a més de 40 °C en molts punts i amb Ontinyent a 44,4 °C, la màxima de tot Espanya