Extingit l'incendi industrial declarat en una nau del polígon El Pla d'Ontinyent
Set dotacions de bombers s'han desplaçat al recinte per a sufocar el foc, que ha afectat una empresa d'arts gràfiques
El Consorci Provincial de Bombers de València ha donat per extingit l'incendi declarat este dimecres de vesprada en una nau del polígon El Pla d'Ontinyent (Vall d'Albaida).
Les flames van començar a les 15:26 hores i fins al lloc dels fets es van desplaçar set dotacions dels parcs d'Ontinyent, Alzira, Xàtiva, Gandia, sergent i oficial, segons va informar el cos provincial.
L'incendi, que s'ha produït per causes que encara es desconeixen, ha afectat una part de les instal·lacions d'una empresa d'arts gràfiques del polígon industrial. En concret, la primera planta, han puntualitzat més tard fonts dels bombers.
Passades les deu de la nit, el consorci va informar que el foc ja havia quedat extingit. "Les últimes dotacions a l’incendi d’Ontinyent es van retirar al voltant de les 20:00 h". En l'actuació van col·laborar també bombers del cos provincial d'Alacant "en compliment del protocol de zones limítrofes", han detallat.