“Menys roba i més Europa”: polèmica campanya d’easyJet per al Black Friday

Moda España considera “innecessari” que per a afavorir les vendes d’un sector es perjudique un altre.

Cartell instal·lat en un comerç pel Black Friday
Cartell instal·lat en un comerç pel Black Friday / Efe

El sector tèxtil ha demanat la retirada de la campanya que la companyia aèria EasyJet ha llançat per a la campanya del Black Friday, que se celebra aquest divendres. “Aquest Black Friday, menys roba, més Europa” és la proclama que l’empresa britànica ha llançat, amb la idea que els seus viatges, amb els descomptes, tenen el mateix preu que una samarreta.

El president de Moda España, Ángel Asensio, considera “innecessari” que, per a afavorir les vendes de qualsevol sector econòmic, es perjudique els altres. “Com a empresaris, hem d'actuar amb responsabilitat i dinamitzar l'economia del país i buscar el benestar de tots”, ha declarat.

Per la seua banda, l'Associació Nacional del Comerç Tèxtil, Complements i Pell (Acotex), ha alertat que aquesta campanya de “desprestigi” pot induir a considerar que els productes no són “de bona qualitat”.

El president d'Acotex, Eduardo Zamácola, ha assenyalat que des de l'associació no comprenen que cap empresa “ataque” un sector per a “intentar vendre el seu producte” quan són compatibles i complementaris. “Tots els ciutadans comprem roba i viatgem”, ha puntualitzat.

També et pot interessar