Què fer amb la meua reserva en cas d’estar confinat per un positiu en covid?

Facua assegura que els consumidors que donen positiu o siguen contacte estret tenen dret a la devolució íntegra de l’import

Els positius o contactes de positius poden reclamar els diners de la cancel·lació, segons FACUA / À Punt NTC

L'evolució de la pandèmia ha trencat els plans de moltes persones per a la celebració de la nit de Cap d'Any. L'augment de contagis per la covid ha provocat una allau de cancel·lacions, com per exemple a les agències de viatges. "Ens han cancel·lat un 50% de les reserves que teníem per a Nadal i per a Cap d'Any. Els viatges s'han posposat per a altres dates perquè hi ha prou por als contagis i restriccions", ha explicat Teresa Surià, treballadora d’una agència de viatges d’Alacant.

Davant l'allau de cancel·lacions i canvis de plans d’última hora, des de Facua han llançat una advertència: qualsevol persona que done positiu o fins i tot que es considere contacte estret té dret a cancel·lar un viatge o una estada en un hotel i a reclamar la devolució íntegra en un termini de catorze dies. 

“En cap cas estem obligats a acceptar un bo de compensació”, ha assegurat Miguel Ángel Serrano, vicepresident de l’associació. En tot cas, ha afegit, "et poden oferir postergar el vol, lloguer o menjar per a un altre dia, però, si no t'interessa, t'han de retornar els diners com un dels drets indiscutibles que tens com a consumidor”.

Facua ha recomanat al consumidor que reclame com més prompte millor.

També et pot interessar

stats