Rescaten un home de 74 anys ferit amb una corbella a l’abdomen a Sot de Chera

Els bombers evacuaren el senderista en una operació complicada en una zona rural de difícil accés

Moment del rescat creuant el riu
Moment del rescat creuant el riu / Consorci de Bombers de València

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han rescatat un home de 74 anys després de patir una caiguda i clavar-se una corbella a l’abdomen mentre feia senderisme en una zona rural de Sot de Chera. El succés es va produir divendres a la vesprada, segons han informat fonts del dispositiu d’emergències.

L’avís es va rebre passades les 20:30 hores, moment en què es va mobilitzar un ampli operatiu amb bombers i un sergent del parc de Requena, voluntaris i una unitat de bombers forestals de la Generalitat. Els equips es van desplaçar fins al lloc per a atendre l’home ferit.

El rescat es va dur a terme en una zona de difícil accés, fet que va complicar l’operació. Els bombers van haver de portar el ferit a pes i travessar un riu fins a arribar a un punt on poguera accedir una ambulància.

Finalment, una unitat del SAMU es va fer càrrec de l’home i el va traslladar a l’Hospital de Llíria, on va ser atés de les ferides.

També et pot interessar

stats