Recorregut pel Mapa del Disseny Valencià de la mà de la Marisa Gallén, premi nacional de disseny
El projecte, impulsat per València Capital Mundial del Disseny, arreplega les propostes de disseny més suggeridores dels restaurants, hotels, comerços, museus, entre altres establiments
El Mapa del Disseny Valencià es fa més gran. Aquest projecte, impulsat per València Capital Mundial del Disseny 2022, recorre la ciutat per a mostrar les propostes més suggeridores en qüestió de disseny. La iniciativa destaca el treball dels professionals dissenyadors, interioristes i arquitectes.
À Punt continua el seu recorregut pels llocs destacats d'aquesta guia, un itinerari que va començar al juny amb la companyia del premi nacional de disseny 2020 Pepe Gimeno.
En aquesta ocasió el passeig pel disseny valencià serà de la mà de la premi nacional del disseny 2019, la reconeguda dissenyadora valenciana Marisa Gallén, la segona dona que aconsegueix aquest guardó, que es lliura des de fa més de trenta anys. Gallén ha analitzat els espais que més li agraden. La primera parada ha sigut al barri de Russafa, al Nozomi, dissenyat per l'estudi Masquespacio.
D'aquest restaurant ha explicat Gallén que no només és un "espectacle gastronòmic" és també un "espectacle visual, que ha reproduït una entrada estreta a l'estil d'un carreró de Kyoto" i en arribar a l'espai principal sorprón als visitants unes formes que inspirades en l'origami busquen evocar als comensals els cirerers en flor.
La parada següent ha sigut al Muvim. L'obra de l'arquitecte Vázquez Consuegra "no sols va projectar el museu, també els seus jardins". El treball que ha sigut guardonat amb premis internacionals, del que Gallén ha destacat la manera de treballar de l'arquitecte i com ha enllaçat les dues àrees enjardinades "mitjançant la perforació de l'edifici".
Al carrer de les Comèdies Gallén s'ha detingut a l'Hotel Boutique Helen Berger, dissenyat per Lab Matic Studio i que està inspirat en els anys 20. D'aquest lloc la dissenyadora ha destacat la tranquil·litat i el "confort europeu" que es respira.
Més llegit
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
La grip es dispara a la Comunitat Valenciana i situa Alacant com la província amb més contagis d’Espanya
-
La revenja taronja contra el Saragossa, per À Punt
-
Els metges es manifesten a València després de quatre dies de vaga per a exigir la retirada de l’esborrany de l’estatut marc
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo
-
12.12.2025 | Marita Alonso i la 'Venus del Smartphone': l’amor en temps d’aplicacions