Quatre ferits a l'incident del tren a Caudiel continuen ingressats i a dos se'ls ha donat l'alta
Dues de les persones hospitalitzades, una dona de 62 anys i una altra de 43 anys, tenen pronòstic greu
Quatre dels 15 ferits a l'incident del tren de Caudiel continuen ingressades a dos centres de la ciutat de València, segons l'últim balanç de la Conselleria de Sanitat. Altres dos han rebut l'alta.
Sanitat ha informat que han rebut l'alta dues dones, de 24 i 15 anys, que estaven hospitalitzades a La Fe. Continuen ingressades tres persones a La Fe: una dona de 62 anys en estat greu, una altra de 43 anys, també amb pronòstic greu, i un home de 48 anys, amb pronòstic moderat. El quart ingressat és una dona de 30 anys amb fractura de turmell, que es recupera a l'Hospital General de València.
L'incident va ocórrer dimarts de vesprada, quan un grup de persones abandonaren un comboi de tren de mitjana distància que s'havia detingut a causa de l'incendi de Begís (Alt Palància). L'incident està judicialitzat ja i, per tant, "la Policia Judicial actuarà en conseqüència", segons ha explicat aquest dimecres el president de la Generalitat, Ximo Puig. El president ha afegit que Renfe també ha obert una investigació sobre com es van desenvolupar els fets i ha indicat que sembla que la maquinista va actuar "d'una manera correcta i preventiva". El PP i Ciutadans, mentrestant, reclamen al govern que done explicacions al Congrés dels Diputats.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Tota la informació actualitzada del sorteig extraordinari de la Loteria de Nadal
-
Génova aprova una gestora en el PP valencià presidida per Pérez Llorca i amb Carlos Gil en la secretaria general
-
Mislata, Alaquàs i València pessiguen 600.000 euros del primer quart: 78477
-
Un quart premi deixa una allau de vora 28 milions a la Marina
-
La grossa passa de llarg de la Comunitat Valenciana
-
Milagros Tolón substituïx Pilar Alegría com la nova ministra d'Educació i Elma Saiz serà la portaveu del govern espanyol
Més vist
Més escoltat
-
21.12.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
21.12.2025 | Els últims 90 minuts
-
21.12.2025 | Punt a punt | Segona Part
-
21.12.2025 | Fora de cobertura T2
-
22.12.2025 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Casa Quitín: un segle d’història i esmorzars de llegenda
-
21.12.2025 | Villarreal CF - FC Barcelona