Les quarantenes endarrereixen l’arreplega de paquets
Els repartidors, entre confinaments i contagis, no donen l'abast per a complir els terminis d'arreplega
En anar-se'n els Reis d'Orient, comencen les devolucions dels regals. A les botigues que s'ofereixen com a punt d'arreplega de compres en línia s'amuntonen els paquets.
L'anecdotari de les devolucions que relaten els propietaris de les botigues és extens. Des d’un home que volia tornar dos para-xocs de cotxe, i no hi havia espai per a guardar-los, fins a un altre que volia tornar 25 paquets. Per cada devolució les botigues obtenen vora 40 cèntims: traguen comptes.
Però l’augment de les quarantenes davant de l’explosió de la cinquena onada valenciana han endarrerit l’arreplega de paquets. Tot i això, el major maldecap el genera el gegant xinés Wish, competidor d'Amazon, que no retira mai els fardells no reclamats. Això obliga els quiosquers a ampliar el magatzem perquè poden passar mesos sense arreplegar-los.
Aquests magatzems, abans de l'era digital ocupats per diaris o fascicles, donen el relleu a una nova forma de comprar i, sobretot, de tornar sense lletra menuda.