Puig demana extremar la prudència davant la complicada situació meteorològica
El president de la Generalitat, que està a Elx per a assistir a la Nit de l’Albà, ha dedicat unes paraules de suport als ferits i familiars del jove mort al Medusa Festival
El president de la Generalitat, Ximo Puig, s’ha desplaçat aquest dissabte a Elx per a viure de prop un dels actes més emblemàtics de les festes del Misteri: la Nit de l’Albà.
Durant la visita, el cap del Consell ha lamentat profundament “la desgràcia” ocorreguda al Medusa Festival de Cullera i ha transmés als familiars del jove mort que la Generalitat “estarà amb ells ajudant-los”, així com amb la resta de les persones afectades.
En aquest sentit, Puig també ha fet una crida a la prudència davant les complicades previsions meteorològiques, encara que a l’hora de desenvolupar actes importants apunta que s’han de considerar “en cada cas i en cada moment” quines són les circumstàncies per tal de decidir si continuen endavant o no. La celebració de la Nit de l’Albà, precisament, està en l’aire, ja que el consistori ha convocat una junta de seguretat per a deliberar la possible cancel·lació davant del risc d'esclafits secs.
Per altra banda, el president ha volgut recordar que els parcs naturals de la Comunitat Valenciana romanen tancats i ha destacat que “hem tingut una contenció molt gran, gràcies a la col·laboració de la ciutadania”, encara que “no podem estar satisfets perquè en qualsevol moment podem tindre una desgràcia”.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Un home mor al balcó de sa casa per l'impacte d'una bala perduda al barri de les Carolines d'Alacant
-
Morrissey suspén el concert de València per culpa del "soroll" de les Falles, que li impedix dormir
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
Juan Luis Gandia serà el nou rector de la Universitat de València