Programadors rurals per a combatre el despoblament
Una empresa alacantina busca professionals que treballen a distància des de zones poc poblades.
L'empresa alacantina Planeta Huerto, dedicada a la venda en línia de productes ecològics, ha posat en marxa un procés de selecció per a incorporar al seu equip programadors rurals que vulguen treballar a distància des de qualsevol municipi en risc de despoblament.
Amb aquesta mesura volen oferir una oportunitat laboral a persones que vulguen créixer professionalment sense abandonar el medi rural.
L'empresa, que pretén incorporar uns deu programadors rurals fins a final d'any, demana, a banda de formació i experiència, que els candidats estiguen empadronats, o es comprometen a fer-ho, en zones rurals o amb risc de despoblament.
Des de Planeta Huerto confien que aquesta fórmula, basada en el teletreball, atraga professionals amb qualificació que volen assentar-se en xicotets municipis en què no hi ha opcions laborals per a la seua especialitat.
La companyia preveu ampliar aquesta iniciativa a altres categories professionals dins de la seua estructura.
Més llegit
-
El Suprem confirma tres anys de presó per a l'expresident de Múrcia Pedro Antonio Sánchez
-
Un equip d'enginyers estudia el llit del Poio per a augmentar-ne la capacitat
-
Un accident obliga a tallar dos carrils de l'A-7 a Manises i causa 14 km de retenció en direcció a Alacant
-
La CIA alerta que Rússia preparara atacs a Espanya, França i Itàlia amb drons llançats des del Mediterrani
-
Reobri el Mercat Central amb 45 parades tancades després de l'incendi
-
La nova presidenta de l'AVL: "Seria desitjable una presència del 50% o més del valencià en l'ensenyament per a compensar la minorització"