Estem preparats per al certificat Covid?
El president Ximo Puig ha anunciat que el requeriment d’aquest document per a accedir a determinats espais serà imminent
El president de la Generalitat ha comunicat aquest diumenge que en els pròxims dies es demanarà oficialment el passaport Covid a la Comunitat Valenciana. La mesura es pren després que altres països europeus, com ara Àustria i els Països Baixos, hagen implementat aquest requeriment tenint en compte el ràpid increment de contagis que s'ha registrat en les últimes setmanes.
La mesura implica que vora el 90% de la població valenciana que ja ha sigut immunitzada haurà de mostrar la prova oficial d'haver rebut la pauta completa o d'haver passat la malaltia recentment per a accedir als locals d'oci i restauració.
La principal eina, i la més còmoda, per a poder accedir al passaport Covid és el certificat digital, que es pot descarregar des del web de Sanitat i ensenyar des del mòbil, però és important tindre a mà altres alternatives per a quan la tecnologia falle. Es recomana portar sempre un duplicat físic i anar amb compte de no danyar el codi QR si el portem imprés en un paper sense protecció.
Més llegit
-
Mor ofegat un xiquet de vint mesos en una piscina particular de Tous
-
La platja de Daimús queda sepultada per tones de canyes arrossegades per la dana Adam
-
El canvi a l’horari d’hivern arriba diumenge: a les tres de la matinada seran les dos
-
Feijóo, sobre les pròximes generals: “A la Comunitat Valenciana és a la que més li interessa el canvi”
-
Peter Lim ven el 42% de les accions del València a Pitchwise Holdings
-
Dos fugitius buscats per homicidi i detinguts per robar a Oliva queden lliures per passar a disposició judicial fora de termini