La Policia deté amb l'ajuda de la gossa Kata un pròfug que duia cocaïna en una maleta

L'arrestat estava en situació de crida i cerca i ingrés a la presó per un altre delicte contra la salut pública, dictada per un jutjat d'Almeria el 2020 

La gossa Kata amb el material interceptat
La gossa Kata amb el material interceptat / Policia Local d'Alacant

La Unitat Canina de la Policia Local d'Alacant ha detingut un home de 28 anys acusat de tràfic de drogues després d'una intervenció duta a terme diumenge passat en l'estació d'autobusos amb la participació crucial de Kata, una gossa especialitzada en la detecció d'estupefaents, que va trobar una maleta amb 678 grams de cocaïna en l'interior oculta entre roba i altres pertinences.

L'arrestat estava en situació de crida i cerca i ingrés a la presó per un altre delicte contra la salut pública, dictada per un jutjat d'Almeria el 2020, ha informat l'Ajuntament d'Alacant en un comunicat.

L'operació es va dur a terme quan els agents patrullaven prop de l'estació d'autobusos, a l'avinguda de Loring, i es van acostar a inspeccionar un autobús estacionat de la línia Algesires-Barcelona. Aleshores, van introduir la gossa Kata dins del vehicle i ràpidament va marcar una maleta de color blau.

A l'interior de la maleta, oculta entre la roba, els agents van localitzar una bossa que contenia una substància polsosa de color banc i un paquet quadrat amb la mateixa substància, així com dos suports de targeta de telefonia mòbil i unes instruccions d'un rellotge digital, que es corresponen amb el model i marca que portava el detingut posat.

També et pot interessar

stats