Passejada reivindicativa a Picanya per a exigir a l'Ajuntament que no edifique en una zona d'horta productiva

Per l'Horta està darrere d'esta mobilització per a denunciar que el consistori vol urbanitzar més de 100.000 m² d’horta inundable després de la dana

Capçalera de la passejada reivindicativa d'este diumenge
Capçalera de la passejada reivindicativa d'este diumenge / À Punt NTC

Per l'Horta ha convocat una "passejada reivindicativa" este diumenge a Picanya per a demanar que s'ature l'ampliació del polígon industrial: "L’Ajuntament vol destruir més de 100.000 m² d’horta per a crear només 36.000 m² de sòl industrial".

El col·lectiu ha convocat la mobilització a les 11:00 hores a l'estació de metro de Picanya. La passejada ha recorregut la zona d'horta afectada i ha acabat a la plaça del País Valencià, on s'ha llegit un manifest.

Passejada reivindicativa per l'horta de Picanya
Passejada reivindicativa per l'horta de Picanya / À Punt NTC

Per l'Horta exigix que es paralitze la modificació del Pla General d'Ordenació Urbana, pel qual es preveu sumar més de 100.000 m² d'horta productiva a la zona de La Taronja, el polígon industrial del municipi; reclama una moratòria a la urbanització de sòls inundables a l'Horta Sud, després dels efectes de la dana del 29 d'octubre del 2024.

També et pot interessar

stats