Onze persones assistides per inhalació de fum en l'incendi d'un edifici a Canet d'en Berenguer

Sis dels ferits han requerit atenció hospitalària a Sagunt: una xiqueta de 3 anys, dues dones de 30 i 65 anys i tres homes de 30, 49 i 67 anys

Efectes exteriors que ha deixat l'incendi en el pis que s'ha incendiat a Canet d'en Berenguer
Efectes en l'exterior del pis que ha deixat l'incendi a Canet d'en Berenguer / À Punt NTC
À Punt NTC
À Punt NTC @apuntnoticies
24 de novembre 2023 - 08:32 Actualitzat: 24 de novembre 2023 - 13:09

El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat informa d'un incendi que s'ha produït aquesta matinada a les 2:21 hores en el sisé pis d'un edifici de dotze plantes a l'avinguda de Blasco Ibáñez de Canet d'en Berenguer. A causa del foc hi ha hagut onze persones assistides per inhalació de fum, segons ha indicat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències.

Quan han arribat els bombers, l'incendi estava ben viu i ha acabat afectant el pis i, fins i tot, el replanell de la sisena planta. El fum ha afectat els tres inquilins, dos adults i una menor, que han sigut atesos pels mitjans sanitaris, així com huit persones més, totes per inhalació de fum.

El CICU ha mobilitzat dues ambulàncies del SAMU i dos vehicles de suport vital bàsic i els serveis mèdics han assistit els ferits. De les persones afectades, sis han sigut traslladades a l'Hospital de Sagunt i cinc han rebut l'alta in situ. Les persones evacuades a l'hospital són una xiqueta de 3 anys, dues dones de 3 i 65 anys i tres homes de 30, 49 i 67 anys, encara que poques hores després de l'ingrés han rebut l'alta.

El foc ha acabat destruïnt tot el pis
El foc ha acabat destruïnt tot el pis / Consorci de Bombers de València

Les altres cinc persones, que no han necessitat ser traslladades al centre sanitari, són dues dones veïnes de l'edifici on s'ha produït l'incendi, dos policies locals i un guàrdia civil.

En els treballs d'extinció del foc s'han mobilitzat set dotacions del Consorci Provincial de Bombers de València. Concretament, quatre dotacions del parc de Sagunt i Burjassot i tres unitats de comandament amb sergent, cap de sector i oficial de guàrdia.

També et pot interessar

stats