Les obres a l'estació de Chamartín provoquen la reorganització de trajectes entre Madrid i la Comunitat Valenciana

Està previst que els treballs acaben el pròxim mes de juliol, quan es recuperaran progressivament les freqüències

Estació de Chamartín
Estació de Chamartín a Madrid / Europa Press

Adif arranca una nova fase en les obres de transformació i duplicació de la capacitat de l'estació Chamartín, a Madrid, per a alta velocitat i llarga distància. Els treballs comencen aquest dilluns, 8 d'abril, i acaben al juliol. A partir d'aleshores, es recuperaran progressivament les freqüències.

Les operadores han reprogramat les seues circulacions i plantejat solucions, com posar trens amb més vagons i ajuntar horaris per a reduir al màxim els inconvenients. Per exemple, Renfe ha reorganitzat la seua oferta per a minimitzar l'impacte. Així, es modifiquen els horaris, però es manté el nombre de places oferides gràcies a l'ús de trens en doble composició. És a dir, hi haurà més places per trajecte.

Durant els treballs, Chamartín disposarà de sis vies per a l'alta velocitat, la qual cosa es tradueix en la reducció d'un màxim de 32 trens diaris del nord de la Península, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

També et pot interessar

stats