‘El Nadal és valencià’, una campanya per a reivindicar els productes de proximitat

Puig inaugura l'exposició "La fàbrica de somnis", que situa el joguet d'Ibi com a eix central de la campanya.

VÍDEO | ‘El Nadal és valencià’, una campanya per a reivindicar els productes de proximitat

Un any més, la Generalitat ha presentat la campanya El Nadal és valencià, amb una àmplia programació d'activitats, que pretén deixar constància que els productes nadalencs "naixen, en una gran part, a la nostra Comunitat", ha ressaltat el president, Ximo Puig.

El cap del Consell ha destacat que tots aquests productes junts "són una gran proposta" que viatja "des del cava de Requena fins al raïm del Vinalopó, passant pel caqui, la taronja o el torró de Xixona".

Puig també ha acudit a la inauguració al Palau de la Generalitat de l'exposició "La fàbrica de somnis", que situa el joguet d'Ibi com a eix central de la campanya nadalenca d'enguany, segons ha explicat el govern valencià en un comunicat.

Més de cent joguets dels anys 20 fins als 60 formen una exposició formada per peces portades directament des del Museu Valencià del Joguet a Ibi. Una exposició que convida a fer un viatge al passat, que posa en valor el patrimoni jogueter valencià i que s'hi pot visitar fins al 12 de gener.

També et pot interessar

stats