Mor una dona en un accident entre dos turismes a l'N-332 entre Benissa i Dénia
Dos hòmens i un xiquet han resultat ferits en el sinistre
Una dona ha mort este dissabte en un accident de trànsit en què s’han vist implicats dos turismes a la carretera N-332, entre Benissa i Dénia, segons el part informatiu del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.
L’avís de l’accident s’ha rebut a les 11:50 hores. En el moment del sinistre, un metge i una infermera que es trobaven al lloc han atés inicialment les víctimes, que presentaven ferides de diversa gravetat, mentre informaven els servicis d’emergències a través del 112.
En total, hi havia quatre ocupants: dos adults, una dona i un xiquet. La dona ha mort i dos homes i el menor han resultat ferits.
El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha mobilitzat dotacions dels parcs de Benissa i Dénia, amb un BUP, una UMJ i un vehicle de rescat. La intervenció continua en curs.