Mor una dona ofegada a la platja de Mutxavista al Campello

Després de l'alerta rebuda les 10:30, els servicis mèdics li han practicat diverses tècniques d’estabilització, però no han funcionat

Imatge d'arxiu d'una unitat SAMU
Imatge d'arxiu d'una unitat SAMU

Una dona ha mort ofegada este dimecres al matí a la platja de Mutxavista al Campello, a l'Alacantí, segons han informat fonts del Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, CICU.

A les 10:30 hores s'ha alertat el CICU que a esta persona, l'edat de la qual no s'ha precisat, l'havien treta inconscient de l'aigua. Després d'això, s'ha mobilitzat una ambulància del Servici d'Ajuda Mèdica Urgent, SAMU, un helicòpter medicalitzat i una unitat del Suport Vital Bàsic.

El personal mèdic ha practicat la reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques de suport vital avançat a la banyista, però no hi ha hagut resposta i han confirmat la defunció. L'autòpsia revelarà les causes de l'ofegament.

Enguany han mort 47 persones ofegades en entorns aquàtics de la Comunitat Valenciana.

També et pot interessar

stats