Mor una dona de 58 anys d’una parada cardiorespiratòria després d’eixir de la platja de la Torre de la Sal, a Cabanes

Els serveis mèdics li han fet les maniobres de reanimació cardiopulmonar sense èxit

Imatge d'arxiu de Torre de la Sal, a Cabanes
Imatge d'arxiu de la Torre de la Sal, a Cabanes / À Punt NTC

Una dona de 58 anys ha mort este diumenge al matí a la platja de la Torre de la Sal, al terme municipal de Cabanes, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències. L’avís ha entrat a les 10:41 hores i fins al lloc dels fets han enviat un SAMU per a atendre la dona, que havia eixit de l’aigua i havia entrat en parada cardiorespiratòria.

Els serveis mèdics li han fet les maniobres de reanimació cardiopulmonar sense èxit i només han pogut confirmar-ne la defunció.

És el segon succés que ocorre als espais aquàtics de la Plana Alta, després que dissabte morira un home de 74 anys després de fer submarinisme a les illes Columbretes. La policia judicial de la Guàrdia Civil de Borriana s’encarrega de la investigació per a esclarir les causes de la defunció.

També et pot interessar

stats