Mor un conductor després d’eixir-se’n de la via a l’A-3 a Caudete de las Fuentes
Un altre home, de 46 anys, ha resultat ferit amb un traumatisme costal i ha sigut traslladat a l’Hospital de Requena
Un home de 53 anys ha mort este diumenge després que el turisme en què viatjava se n’eixira de la via a l’autovia A-3, a l'altura del terme municipal de Caudete de las Fuentes (Plana d’Utiel-Requena).
Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), el sinistre ha tingut lloc cap a les 05:52 h, quan s’ha rebut l’avís d’una eixida de via d’un cotxe al quilòmetre 268 de l’A-3 en direcció València.
S’hi ha mobilitzat una ambulància SAMU i un SVB i els sanitaris han atés un home de 46 anys que presentava un traumatisme costal i que ha sigut traslladat a l’Hospital de Requena.
A més d’este ferit, s’ha confirmat la mort d’un altre home, de 53 anys, segons ha afegit el CICU.
Bombers del parc de Requena han intervingut en l’accident per a rescatar una persona que viatjava en el vehicle. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, també ha sigut atesa pels servicis sanitaris.