Mor un camioner després de caure el vehicle per un terraplé a l'AP-7 a Xeresa

Els bombers ha hagut de traure el cos de l’home del camió després de l’accident

Actuació del Consorci Provincial de Bombers de València en l'accident
Actuació del Consorci Provincial de Bombers de València en l'accident / Consorci Provincial de Bombers de València

El conductor d'un camió tràiler ha mort este dimecres després d'eixir-se'n el vehicle de la via i caure per un terraplé a la carretera AP-7, al terme de Xeresa (Safor).

L’home ha quedat atrapat i els bombers l'han hagut de traure del vehicle, segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de València, que han indicat que, després de rebre l'avís a les 7:48 hores, s'han mobilitzat al lloc dos dotacions de Cullera i Gandia, amb el sergent d'este últim parc.

En l'accident només s'ha vist implicat el tràiler que conduïa el finat, que se n'ha eixit de la via i ha caigut per un terraplé, segons les fonts, que han afegit que, després de traure el conductor, han finalitzat el servici cap a les 9:00 del matí.

També et pot interessar

stats