Mor ofegat un banyista de 45 anys a la piscina municipal d'Alcoi
El servici de socorrisme i les unitats de SAMU i SVB han practicat la reanimació cardiopulmonar i altres tècniques de suport vital sense resposta
Un home de 45 anys ha mort ofegat este dimecres al migdia a la piscina municipal d'Alcoi. L'avís de l'incident s'ha rebut al voltant de les 12:20 hores, quan s'ha comunicat al CICU que havien tret de l'aigua un home inconscient. El CICU ha mobilitzat dos unitats d'emergències.
El servici de socorrisme li ha practicat la reanimació cardiopulmonar bàsica i, en arribar la unitat de SAMU i la unitat de SVB han continuat la reanimació avançada i altres tècniques de suport vital avançat. No obstant això, malauradament, sense resposta, i han confirmat la defunció.
L'autòpsia revelarà les causes de l'ofegament de l'home de 45 anys. Mentrestant, la cadena SER ha afegit que han tancat la piscina fins que se n'aclarisquen les causes.