Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat mentre retirava un camió accidentat a Vallada
Els servicis sanitaris només han pogut confirmar la defunció de l’home, de 32 anys
Un operari d'una grua ha mort este dijous després de quedar atrapat per la mateixa grua mentre assistia un tractor que havia accidentat a Vallada (Costera), segons ha informat el Consorci de Bombers de València i el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).
A les 15:37 hores, efectius del Consorci Provincial de Bombers de València s'han desplaçat a Vallada, per a alliberar un home que havia quedat atrapat per la grua que operava mentre treballava assistint un tractor que havia bolcat este matí. En algun moment dels treballs, l’operari ha quedat atrapat per la grua, amb resultat mortal.
El CICU hi ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic i un equip mèdic d'Atenció Primària que ha confirmat la defunció de l'operari, de 32 anys.
Els bombers, una vegada han comptat amb l'autorització de la Guàrdia Civil, han col·laborat amb un altre equip de gruistes per a alliberar el cost.