Mor l'actor Noureddine El Attab per hipotèrmia després de ser rescatat al port de Castelló de la Plana
La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies en les quals s'ha produït la defunció
L'actor Noureddine El Attab ha mort aquesta matinada a Castelló de la Plana per una hipotèrmia severa després de ser rescatat a la mar en la zona del port de la ciutat.
L’home, de 40 anys, que va ser traslladat a l'Hospital General de Castelló encara en vida, va rebre maniobres de reanimació avançada sense obtenir resposta.
Fonts sanitàries han indicat que l’incident es troba judicialitzat i la Guàrdia Civil està investigant les circumstàncies en les quals s'ha produït la defunció.
Resident a la capital de la Plana des de fa quinze anys, El Attab ha interpretat múltiples rols en diversos films i obres de teatre, però la seua aparició a sèries de televisió com Cuéntame, La que se avecina o El Príncipe el van convertir en una figura popular.
L'Ajuntament d'Almassora, localitat a la qual estava vinculat com a impulsor del festival Instifest i professor de l'Aula de Teatre, s'ha sumat "al dolor per la mort de l'actor" a les xarxes.
Més llegit
-
El govern portarà al Congrés divendres dos decrets amb la renovació automàtica dels lloguers i més protecció contra els desnonaments
-
Emergències gestiona 24 incidències per les fortes tempestes a la Plana d'Utiel-Requena, València i la Plana Baixa
-
Ford avisa a la plantilla: "El marge per a continuar augmentant concessions o costos s'ha esgotat"
-
Un alt càrrec va informar a Mus que en el Cecopi parlaven de perill “imminent” de Forata i minuts després “treien ferro”
-
Acord entre Urbagestión i Maricarmen perquè torne a sa casa
-
S'inestabilitza la situació meteorològica, amb una setmana de pluges