El ministeri de Consum treballa per a limitar la publicitat del joc en línia d'1 a 5 de la matinada

Aquest dijous s’obri una ronda de trobades amb els agents del sector implicats.

Sala de joc i apostes, en una imatge d’arxiu
Sala de joc i apostes, en una imatge d’arxiu / À Punt NTC

El Ministeri de Consum ultima els detalls abans d’aprovar un reial decret per a regular la publicitat dels jocs d’atzar i les apostes en línia. Fonts del departament que dirigeix Alberto Garzón han avançat que es planteja limitar els anuncis en ràdios i televisions a la matinada, en la franja horària entre la 1 i les 5.

Aquesta és una de les mesures d’un decret més ampli que respon a una creixent sensibilitat social i les demandes de protegir col·lectius especialment vulnerables, com són els menors. A més, Garzón iniciarà aquest dijous una ronda de trobades amb els agents del sector implicats, amb l’objectiu d’aconseguir un ampli consens entorn d’aquest reglament. La primera trobada serà amb agents que formen part del Consell Assessor de Joc Responsable (CAJR) i les reunions es prolongaran al llarg de les pròximes setmanes.

De moment, es desconeix el termini per a l’aprovació del reial decret, però sí que es preveu que en les pròximes setmanes s’avancen altres mesures incloses en el text.

També et pot interessar

stats