Metrovalència interromp per obres del 27 de juny al 31 d'agost els trams Aragó-Marítim i Masies-Bétera

La Generalitat recomana als viatgers amb destinació a la platja usar les línies 4 i 6 del tramvia, amb connexió amb la 3 i 9 a Benimaclet i 1 i 2 a Empalme

Imatge d'arxiu d'una estació de Metrovalència
Imatge d'arxiu d'una estació de Metrovalència / Metrovalència

Ferrocarrils de la Generalitat (FGV) interromprà temporalment la circulació entre les estacions d’Aragó i Marítim (línies 5 i 7) i entre Masies i Bétera (Línia 1) durant l'estiu per a fer, en el primer cas, les obres de rehabilitació i renovació de la infraestructura i superestructura del túnel que connecta les dos instal·lacions i, en el segon cas, pels treballs del Ministeri de Transport a l'A-7. Totes dos interrupcions del servei tindran lloc del 27 de juny al 31 d'agost amb la finalitat, segons ha remarcat la Generalitat en un comunicat, de “minimitzar la repercussió”, ja que s'ha triat el període estival per ser “el de menor volum de viatgers”.

Durant este període, en el cas de València, Metrovalència recomana als usuaris que utilitzen les estacions de metro i tramvia pròximes a aquelles sense servei, així com altres mitjans de transport públic urbà. Les estacions afectades de les Línies 5 i 7 són Aragó, Amistat, Aiora i Marítim.

En concret, l'estació d’Aragó quedarà oberta com a inici i final de les línies 5 i 7 de metro i Marítim mantindrà el servei tramviari de les línies 6 i 8 que permeten accedir a la façana marítima de València. Metrovalència recomana als viatgers amb destinació a les platges de la ciutat usar les línies 4 i 6 del tramvia, amb connexió amb les línies de metro 3 i 9 a Benimaclet i 1 i 2 a Empalme.

En el cas de Bétera, el Ministeri de Transport, Mobilitat i Agenda Urbana serà el responsable de les obres que s'executen a l'A-7 i oferirà un dispositiu alternatiu d'autobús que connectarà les parades de Bétera, Horta Vella i Masies, on s'enllaçarà amb el servei de metro.

A causa d'estes interrupcions, FGV ha previst reforçar la presència del personal d'atenció al client a les estacions afectades, així com les de transbord de les línies de metro amb el tramvia per a facilitar la informació i atenció als viatgers. Al seu torn, aconsella als usuaris que, en tots dos casos i quan arribe el moment, consulten els horaris, freqüències i enllaços alternatius en la pàgina web. També poden consultar el telèfon gratuït d'informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en l'aplicació oficial de Metrovalència.

També et pot interessar

stats