El metro i el tramvia de tota la Comunitat Valenciana seran debades els diumenges dels pròxims tres mesos
Puig ha anunciat la mesura amb la finalitat "d’incentivar el transport públic i ajudar a pal·liar l’impacte de la inflació en les famílies valencianes"
Els bitllets de Metrovalència i del TRAM d'Alacant i Castelló de la Plana seran gratuïts els diumenges durant els pròxims tres mesos. Així ho ha anunciat el president de la Generalitat, Ximo Puig, en la sessió de control amb la finalitat "d'incentivar el transport públic i ajudar a pal·liar l'impacte de la inflació en les famílies valencianes".
Segons ha explicat el cap del Consell, aquesta mesura complementa les que ja s'han pres en el transport metropolità de València "on hem reduït fins a un 50% les tarifes i hem fet realitat la integració tarifària". Una mesura que es replicarà a Alacant. "Reduirem també el 50% el preu al TRAM d'Alacant", ha anunciat Puig.
El president ha destacat que 110.000 valencians i valencianes que utilitzen habitualment el transport públic els diumenges es beneficiaran de la gratuïtat, però, a més, "volem guanyar nous usuaris de la xarxa de la Generalitat".
Més llegit
-
Els bombers rescaten tres persones en operacions aèries a Ontinyent, la Casella d’Alzira i Simat de la Valldigna
-
Els hotels de València pengen el cartell de complet amb la Mitja Marató
-
Detenen tres homes després d'explotar sexualment una dona en diversos pisos de Gandia
-
Setmana variable
-
Els partits de l’oposició reclamen la dimissió de Mazón després de la manifestació per les víctimes de la dana
-
Fira Alacant acull el naixement de The Smile Garden, un nou espai de música electrònica a la província