Mercadona llança a València un nou servei de compra en línia

El centre logístic es troba al Polígon de Vara de Quart i donarà servei a tota l'àrea de València i a municipis pròxims.

Mercadona ha construït el seu primer magatzem, exclusivament per aquesta modalitat de venda, en el polígon de Vara de Quart de València
Mercadona ha construït el seu primer magatzem, exclusivament per aquesta modalitat de venda, en el polígon de Vara de Quart de València

Mercadona ha llançat aquest dilluns a València el seu nou servei de venda en línia a través d'una prova pilot denominada 'Laboratori'. Per a açò, ha construït el seu primer magatzem, exclusivament per aquesta modalitat de venda, en el polígon de Vara de Quart de València. Des d'aquest centre logístic, denominat 'Rusc', Mercadona dóna servei al centre de la ciutat, i incrementarà de forma progressiva les zones a tota l'àrea de València i a alguns municipis pròxims. Aquesta opció de compra ha començat com una prova pilot en una zona inicial. Aquells clients que residisquen en codis postals que no siguen coberts pel 'Rusc' de València podran seguir comprant com fins ara per la web clàssica de compra en línia. En funció de l'evolució del projecte, l'empresa anirà expandint el servei a altres zones de la ciutat i, en pròxims anys, a noves ciutats, sense que per a açò hi haja encara dates concretes.

Per a aquest nou model, que conviu amb el servei clàssic en la resta de zones i que manté la mateixa tarifa (7,21 euros per comanda), la companyia ha desenvolupat una nova web de compra i dos aplicacions mòbils, iOS i Android. Tots els clients de Mercadona, independentment de la zona en la qual residisquen, podran accedir a la nova botiga web, però només aquells que visquen en els codis postals del centre de València, podran realitzar la seua compra amb el nou servei.Aquesta primera versió de Mercadona en línia, més intuïtiva i fàcil de navegar, presenta una funcionalitat i disseny, que és el resultat de la coinnovació de Mercadona amb els seus clients. Al llarg dels últims mesos s'ha testat amb ells per a conéixer les seues necessitats i aprendre de la seua experiència de compra.

L'assortiment en aquest inici serà molt paregut al de les botigues físiques i els productes es podran localitzar a través de les categories o el buscador. El client disposarà de fotos de cada producte i tota la informació rellevant. L'objectiu de la companyia és servir la compra setmanal completa dels seus clients i, per tant, compta amb una comanda mínima de 5 euros. Les compres es poden pagar de moment només amb targeta bancària. L'entrega al client és a partir de l'endemà d'haver realitzat la comanda, de dilluns a dissabte de 7.00 a 22.00 hores i en trams d'una hora.

El projecte compta actualment amb una plantilla de més de 240 treballadors formada per enginyers informàtics, product managers, dissenyadors, personal de magatzem, especialistes de les seccions de frescs igual que hi ha en les tendes físiques, repartidors i atenció al client.

També et pot interessar