La Guàrdia Civil investiga les causes de l'incendi de la nau d'Almassora

Les causes apunten els presumptes responsables que abocaven il·legalment tota classe de deixalles en esta instal·lació

Tasques d'extinció de l'incendi d'Almassora este dissabte
Tasques d'extinció de l'incendi d'Almassora, este dissabte / Bombers de Castelló

La Guàrdia Civil investiga les causes de l'incendi industrial declarat este divendres en una nau del polígon industrial Via Europa d'Almassora (Castelló), on s'acumulen grans quantitats de residus de material tèxtil, i va darrere dels presumptes responsables que abocaven il·legalment tota classe de deixalles en esta instal·lació.

Este dissabte, l'alcaldessa del municipi, María Tormo, acompanyada de tècnics municipals i membres de la corporació, han revisat a primera hora del matí els possibles desperfectes a la via pública i a les xarxes de col·lectors del clavegueram ocasionats per l'incendi.

"Estem ja treballant en les actuacions que haurem d'escometre quan els bombers puguen donar per extingit este foc", ha afirmat la primera edil en un comunicat.

Els bombers del Consorci Provincial de Castelló han continuat treballant durant tota la nit en un foc que evoluciona de manera favorable, però que continua requerint una forta presència dels mitjans d'extinció.

L'incendi va provocar una columna de fum visible des de diversos quilòmetres i va obligar l'Ajuntament d'Almassora a convocar el Centre de Coordinació Operativa Municipal per a analitzar la situació actual, seguint el protocol.

Després de les primeres tasques d'extinció, el dispositiu per a apagar les flames ha arribat a comptar amb 65 bombers treballant alhora, sumats a les tasques de seguretat de Policia Local, Policia de la Generalitat i Guàrdia Civil. Les tasques han continuat durant este dissabte i els bombers han donat per confinat l'incendi originat ahir a Almassora en una nau de residus de material tèxtil.

També et pot interessar

stats