L'Ajuntament de València treballa en "diferents escenaris" per a reagendar els actes fallers
L'alcaldessa, María José Catalá, ha remarcat que el primer són "les víctimes de l'incendi i els seus familiars"
El regidor de Falles de València, Santiago Ballester, treballa en "diferents escenaris" de cara a la celebració de les festes d'aquest mes de març, encara que l'alcaldessa, María José Catalá, ha remarcat que el primer són "les víctimes de l'incendi i els seus familiars" i ha assenyalat que ella encara no s'ha assegut a tractar el tema per la urgència de la tragèdia en Campanar.
Així s'ha pronunciat l'alcaldessa en ser preguntada pel desenvolupament de les festes, l'inici de les quals amb la Crida es va posposar pel dol de tres dies decretat dijous i que ha acabat al migdia d'aquest dilluns.
La primera edil ha subratllat que el regidor delegat està treballant sobre aquest tema amb "diferents escenaris", però ha apuntat que ella mateixa encara no s'ha pogut asseure a una reunió sobre aquest tema, que espera mantindre de cara a final de setmana.
De fet, no creu que tinga temps per a fer-ho en les pròximes "24 ni 48 hores", i ha insistit en la urgència de les persones afectades per l'incendi.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
L'anomenat "piròman del Saler" reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc
-
Una dona de 73 anys ferida en l'esclat d'una bombona de butà en un pis de Benicàssim