L'accés sud a Oliva es retarda fins al 2020

El Ministeri de Foment modifica el projecte per a suprimir el peatge.

L'alliberament de l'AP-7 i la construcció de l'accés sud són dues reivindicacions històriques d'Oliva
L'alliberament de l'AP-7 i la construcció de l'accés sud són dues reivindicacions històriques d'Oliva

L'inici de les obres de l'accés sud a Oliva, a la Safor, que ha de connectar l'N-332 amb l'AP-7 es retardarà fins al 2020, segons ha declarat a À Punt Mèdia l'alcalde del municipi, David González. "Des de l'ajuntament d'Oliva estarem vigilants i insistents perquè els terminis es complisquen", ha dit González. El retard respon al fet que el Ministeri de Foment està modificant el projecte de la connexió sud per a eliminar el peatge que inicialment hi havia previst. 

En la reunió que han mantingut aquest dimecres a Madrid representants de l'ajuntament d'Oliva amb el secretari general d'Infraestructures, José Javier Izquierdo, aquest els ha traslladat que el Ministeri de Foment ha encarregat un informe a una empresa perquè detalle les obres necessàries per a la reversió de l'AP-7 a l'Estat. 

La concessió d'aquesta autopista de peatge s'acaba el 31 de desembre del 2019. Un moment que esperen amb ganes localitats de la Safor, com ara Oliva o Bellreguard, que patixen un excés de trànsit per la nacional que les travessa. Es calcula que cada dia passen per l'N-332 uns 20.000 vehicles, dels quals el 15% són camions. 

L'alliberament de l'AP-7 i la construcció de l'accés sud són dos reivindicacions històriques del municipi d'Oliva per a alleugerir el trànsit en la localitat.  

  

També et pot interessar

stats